25 Mayıs 2010 Salı

Dİ Mİ?

Evvel zaman içinde kalbur (kambur?) saman içinde Yasin(endergelişenossasunaatakları) Eskişehir'e gelmişti. Güzel geçen günlerden sonra gitme vakti yaklaşmıştı ve bilet almamız gerekiyordu. Adalar'daki yazanelerden birine girdik( şimdi ben burdan isim verip de kimseyi de falan filan). Kısa bir pazarlık ve bilgi edinmeden sonra bilet alma aşamasına geldik.

Adam: Saat kaçta olsun?
Yasin: 11:30
Adam: İsim?
Yasin: Erdinç Yasin Dinç
Adam: Erdinç Yasin di mi?
Yasin: Evet

Bilet yazdırıldıktan sonra kısaca bilete göz gezdirmek için elime aldım.

Varış: Ankara Saat: 11:30 Yer: 24 İsim: Erdinç Yasin DİMİ

Ben bilete baktım. Yasin bilete baktı. Ben yasine baktım. Yasin bana baktı. İkimiz de adama baktık. Sonra hiçbir şey demeden dükkandan çıktık ve bu konu hakkında sonsuza kadar konuşmadık.

3 yorum:

  1. geceleri DİİİNÇ diyerek uyanmama sebep olan olay...

    YanıtlaSil
  2. insanın kendine ve topluma yabancılaşmasının getirisi olan, ütopik sosyal gerçeklik paradigmasının yan ürünlerinden bir olay aslında mi ayrı yazılmalıydı..

    YanıtlaSil