5 Mayıs 2010 Çarşamba

ADANA VE 5D(EVET EVET FAYFDİ)

Bugün Adana’da gördüğüm bir şeyi paylaşayım istedim sizinle. 5D(fayfdi) sinema… Evet evet yanlış duymadınız 5D sinema. Vay daha yeni 3Dye alıştık 4Dyi görmedik bile 5D nerden çıktı sözlerini duyar gibiyim. Bende öyle dedim ilk gördüğümde ve merakıma yenilip gidip sordum. ‘Hocam 5Dye ne zaman nasıl geçtiniz yaaa?’ dedim. 5D sinemadaki görevli arkadaş başladı anlatmaya… ‘Görüntü normalde TRİDİ. Hareketli koltuklara oturtuyoruz TRİDİ+VANDİ=FORDİ. Önden rüzgar efekti veriyoruz VANDİ de oradan elde vardı FORDİ, FORDİ+VANDİ=FAYFDİ.’ dedi. ‘Arkadan enseyede sen üfleseydin de siksdi olsaydı’ der gibi baktım. Ama anlamadı tabi. Oradan koşarak kaçarken kendimi radyasyondan koşarak kaçan adama benzettim. Yav arkadaşlar lütfen bir yetkiliyi Adana’ya gönderip Adanalılara boyut kavramını anlattırın. Ya da boş verin yetkiliyi, ben buradan Adanalılara sesleneyim. Adanalı gardaşlar biz Adanalıyık Allah'ın adamıyık napacan FAYFDİyi bize TRİDİ bile fazla bırakın Adana'nın plakası da, Allah’ı da, boyutuda bir olsun :)

Yazan: YUSUF TÜRKYILMAZ

2 yorum: