15 Mayıs 2010 Cumartesi

Pastayı Taşa Vurmak

Siz umut nedir bilirmisiniz dostlarım.Bir insanın beklentileri olması ve onların boşa çıkması sonucu oluşan hayal kırıklıklarını.Ben bilirim.Size çok yakın bir tarihten bir örnek verebilirim mesela bugünden. üniversite yıllarımın başındaki yurt hayatımdan kurtulmanın zamanı geldi diye düşünmüştüm ki bu dürtünün saçma üniversiteyi başka şehirde okuma dürtüsüyle aynı yerden geldiğine inanıyorum ayrıca. ve bundan yaklaşık 7 ay önce Ankara'da Cebeci semtindeki evimize taşındık. mevki bakımından çok renkli, eğlenceli ve bir o kadarda tehlikeli olan ve tüm Ankaralı sanatçıların sahne aldığı gazinoların üstündeydi evimiz. günlerimiz çok güzel giderken birden onlar geldi. olmaması gereken bir yerde olanlar:kızlar. bizim tam karşı daireye taşınmışlardı ve bizden temizlik için su istiyorlardı. haliyle verdik. bi erkek öğrenci evinin karşısına bir kız öğrenci evinin gelmesi her zaman garip bir olaydır. ve bende merak ve sosyalleşme isteği ile tanışmak için atakta bulundum. ve o gün malzemeleri alıp tarifi kolay bi pasta yaptım. yolda konuşmaları bir satranç maçı edasında zihnimde canlandırıyordum "komşuda pişti pardon dondu size de düştü ahahaha" diye iğrenç bi girişte karar kılmıştım ve yaklaşık 12. denemede kapı ziline basmıştım. ayak sesleri yaklaştı ve kapı açıldı. karşımda bir erkek vardı. aklımdan milyonlarca ihtimal geçti kızın arkadaşı daha kötüsü sevigilisi olması ihtimali en güçlüsüydü. fakat kafayı uzatıp içeri baktığımda 3 erkek şahşiyet ve 0 dişi görünce durumun vehametini anlamış ve elimde pembe bi tabakta çilekli ve halleyli pasta ile kalakalmıştım. fazla seçeneğim yoktu tabağı uzatırken durumu nötrlemek için ağzımdan şu sözükler döküldü "hoşgeldiniz GARRDAŞŞ!" özgüvenimin kalan son kırıntılarıda o sözcüklerle birlikte boğazımdan çıktı.ve başka hiç bişe diyemeden eve döndüm.

BİTTİ.

1 yorum:

  1. Her mühendislik öğrencisinin başına gelebilecek bir olaya tercüman olmuşsun. Tebrik ederim gardaş.

    YanıtlaSil