27 Ağustos 2010 Cuma

Aşk bambaşka birşey...


6 yaşında hayat dolu, mahallenin kralı olduğum, daha okul denen o anti-anti-depresan başlamadan önceki güzel günlerimdi. Babam ve bir arkadaşı bi gün onunla eve geldi ve o andan itibaren hiç birşey eskisi gibi olmadı. Onu daha ilk gördüğümde vurulmuştum. Onunla birlikte yapacağım şeyler yaşayacağım güzel günler gözümün önüne geliyordun (plaj yada orman gibi mesire yerlerinde aynı ivmeyle birbirine koşmak , ağacı olaya karıştırarak suç ortağı yapmak vs.). Velhasılıkelam birlikteliğimiz böyle başladı ve 15 senedir farklı evrelerde devam ediyor. Birlikteliğimizin en büyük sınavını 98 adana depreminde verdik. Onunla vakit geçirirken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum. Ve o günde yerlerin sarsılmaya başladığını annem haber vermişti. Hiç paniğe kapılmadım. Ellerim onun üzerindeyken, şangır şangır titreyen ve üzerimize devrilmek üzere olan içinde kristal vazoların ve bebek biblolarının olduğu vitrinimizide ayaklarımla zaptetmeye çalışıyordum. Dışarıda ailemin sesi geliyordu ben ise ona kendimi kaptırmış, yanında kendimi güvende hissediyordum. Fakat bir anda aramızdaki bağ koptu. Kendimi boşlukta hissettim sonraki 2 3 saniyede kendime gelip dışarı atıldım. Annem bana bağırıyordu "-Şimdi atari oynamanın sırası mı?", anlayamazdı, ne kadar anlatsamda anlayamazdı AŞK bambaşka bir şeydi...

2 yorum:

  1. Aşk bitti
    Elimden sanki minik bir balık kayıp gitti
    Aşk bitti
    İçimden sanki bir şeyler kopup gitti
    Aşk hiç biter mi
    Hiç bir şey olmamış gibi
    Boşlukta kaybolup gider mi
    Aşk hiç biter mi

    Kalır adımızla
    Bir sokak duvarında
    Bir ağaç kabuğunda
    Bir takvim kenarında
    Kalır bir çiçekte
    Bir defter arasında
    Bir tırnak yarasında
    Bir dolmuş sırasında
    Kalır bir odada
    Bir yastık oyasında
    Bir mum ışığında
    Bir yer yatağında
    Aşk hiç biter mi

    YanıtlaSil
  2. Aşkına eşkiyaaa !

    YanıtlaSil