16 Eylül 2010 Perşembe

Beyinbedava'dan sosyolojik çıkarım

Yazın yazılarımızda müthiş bir düşüş gözlemlenmiş. Bunun sebebinin yazın sıkılma katsayısının düşmesi, okulun olmaması, Zuhal Topal'la Desti İzdivaç'ın tatile girmesi gibi nedenlere bağlayabiliriz. Sonuçta kışın bir taraftan okulla, derslerle boğuşurken; bir yandan yemekti, kiraydı, faturaydı, temizlikti (opsiyonel) gibi dertlerle boğuşuyoruz ve bilindiği gibi mizah sıkıntıdan doğar. Burda sıcacık Adanamızda, ekmek elden su kelden yaşayıp gidiyoruz. Yazın bitmesiyle tüm gücüyle tekrar başlayacak olan sıkıntılarımızla beraber tüm Türkiye'nin merakla takip ettiği yazılarımıza daha düzenli bir şekilde devam edeceğimizi düşünüyorum.
Ne sosyolojik çıkarım yaptım ama. Bir sene boyunca sosyoloji dersi aldım, aklımda kalan en önemli şey "güney insanının coğrafi özelliklerden dolayı tembel ve hımbıl olması" nın sosyolojik olarak doğrulanmış olması. Ben de suçu hep kendimde arardım. Artık kafam rahat. İyi ki varsın sosyoloji.

Auguste Comte mezarından gelip ağzımı burnumu kıracak diye çok korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder