19 Kasım 2010 Cuma

Back in Black!

Kaldığı yerden...



Aklıma başka birşey gelmediği için sürekli izlediğim zombi filmlerini aklıma getirmeye çalışıyordum. Sanırım onlarcasını izlemiştim ve onlar ve Esemmatlarla ilgili tek birşey görememiştim (Esemmatların Türkiye hatta Adana dışında kullanıldığından da şüpheliydim aslında). Filmlerde geçen işime yarayacak tek şey onları kafalarından vurmamdı fakat elimde şu anda hiçbir silah yoktu. O sırada bizim karşı tekelde bütün tekellerde olduğu gibi bir tabanca vardı, Sermet abi göstermişti bi sohbette şaka yollu sıkarım diye(klasik Adanalı). Sokakta ilerlerken onlarda hiç görmedim. Hızlıca tekele girdiğimde bir zombi filmi klasiği olan modern insan-zombi benzetmesinden dolayı marketlerde dükkanlarda zombi olmasından dolayı endişeliydim. Fakat bizim istila öyle pek entellektüel bir zombi istilası değil bildiğin zombinin tuttuğunu yediği bir istila olmuştu. Tekele girdiğimde korktuğum gibi olmadı ve tabancayı çekmecede buldum. Yanımada azık olsun diye biraz fındık fıstık bide normalde içmeme rağmen elimde silah varken daha karizma olacağını düşündüğüm 3 4 tane puro aldım. Çıkarken gördüğüm beyzbol sopası işe daha bi oyun ya da film havası katmıştı. Bu arada bi çanta bulamamıştım üstümde okul pantolonu ve ergen isyanı okul gömleği altı tshirt vardı. Ceplerim dolmuştu, beyzbol sopasınıda kılıç gibi tshirtten pantolona doğru bir halde içeri sokmuştum. Hafif çatala değmesi sorun yaratıyordu. Dışarı çıktığımda sokağın başında beni gören 2 tanesi üzerime doğru koşmaya başlamıştı. Bilgisayar oyunları alışkanlığından mermileri sonraya saklayıp beyzbol sopasını çıkarttım. İkisinide yere sermiştim. Puroyu yaktım öksürerek yoluma devam ettim. Sonra karşılaştığım 2 3 tanesinide yere serdikten sonra silahi çıkarttım ve üstüme doğru koşan minibüs şöförü kıyafetli bir adama doğrulttum tüm nefretimle ve şimdiye kadar söyleyemediğim kadar yüksek sesle"5 milyonun üzeri vardı" deyip gözlerimi kapatıp ateş ettim. Zombi ölmüştü ama patlayan benim silahım değildi o anda arkamda elinde silahla duran kızı gördüm...

DEVAM EDECEK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder