30 Eylül 2010 Perşembe

Sarıkabadayı'lar evreni

ACHTUNG: Okumak üzere olduğunuz yazı yoğun miktarda Soner Sarıkabadayı içermektedir!!!

Kendisi yazdı kendisi bozdu
Kirli değil ya pastı ya tozdu

Sabah uyandım.Güzel bir yaz günüydü.Biraz belim ağrıyordu.Güneş boz ışığıyla odamı aydınlatıyordu.Evde bir dolaştım.Kirli değildi, ya pastı ya tozdu. Pas ne arar la evde dedim; tozdu.

Dokunmayın tuz basmayın yarasına
Sevmeyeni hadi bırakın dogasına
Hayat sana güzel ama asıl soru
Gönül razı mı yarım ekmek arasına


Melih geldi;"evin dağınık değil ama temizlik lazım biraz" dedi. Yarama tuz basmıştı.Valla evime dokunmayın, temizliği sevmiyorum bırakın doğasına demek istedim. E tabi Melih'in temizlik derdi yoktu, "hayat sana güzel Melihciğim" dedim. Asıl soru ise ne yiyecektim sabah sabah. Köfte söylesem yarım ekmek arasına midem razı gelir miydi?

Sanki gönlüm boş yere yanmış külleri savrulmuş
Bıraktığın acılar öyle böyle değil çifte kavrulmuş


Köfteler geldi.Fazla pişirmişler, boş yere yakmışlardı. Ayrıca kül savrulmuştu hep üzerlerine. Bıraktıkları acıdan döktüm biraz üzerine, çok acıydı ağzım çifte kavruldu. Midemde yaratığı etki ise öyle böyle değildi.

Beni sevemedin ya
Şu belimi bir saramadın ya

O zaman en hayırlısı olsun hakkımızda

Git hadi burada durma

Ama lütfen kapıyı vurma

İki medeni insanız biz

Bu kadar olsun farkımız da


Melih söyleniyordu."Şu köfteleri sevemedin ya" dedim."Ayrıca kırk yılın başı belimiz ağrıdı; şu belimi de bi saramadın ya" dedim.Klasik lafı "hayırlısı neyse o olsun hacı" dedi."Melih ben çıkıyom" dedim. "Git hadi burada durma, ama lütfen kapıyı vurma çok ses oluyo şikayete geliyolar" dedi. Bilge'ye gittim "bak benim saçım ne güzel doğal renginde sen biye boyattın" dedim. "İki medeni insanız biz, bu kadar olsun farkımız da" dedi.

Al herşeyini yanına, yüreğine
Benden ne ateş olur ne soba

Söz veremem yarına

Bana senden ne köy olur ne de kasaba


"Bu arada benim burda kitap falan kalmıştı" dedim. "Al herşeyini yanına, ha bu arada geçen gün 1,5 kilo yürek getirmiştin onu da al, ben bunu ne ateşte ne sobada pişiririm" dedi. "Ya kalsın yarın yaparsın yerik" dedim. "Söz veremem yarına" dedi. Sinirlendim "ya Bilge senden ne köy olur ne de kasaba" dedim.



Not:Daha bu böyle devam eder de, bana google'a "soner sarıkabadayı+şarkı sözü" yazmaktan gına geldi, bi de bu kadar overdose popu bünyem kaldırmadı, 2-3 gün başıma buz tedavisi yapacam.

2 yorum:

  1. Son sözler imansiz
    Senle kötüye dönüsmeyelim.
    Belki Gemi oluruz Limansiz
    Sonunda Külahi degismeyelim..

    YanıtlaSil
  2. blog sahibi bu yazıda hafif bir esinlenme görüyorum lise yıllarına gidiniz :)asd

    YanıtlaSil