25 Ocak 2011 Salı

Erkek Beyni Çalışma Sistemi


Görme lobu: Oha kız! Hemde güzel! Normalde ters olarak görüyorum ama dişiyi nerde olsa tanırım.

Mantık lobu: Buraya bakıyor mu?

Görme lobu: Bakmıyo... Aha baktı 0.3 milisaniye sürdü

Mantık lobu: Acaba beğendide mi baktı, yoksa gözü mü kaydı yada şehlada olabilir yada arkamda birine mi baktı yada...

Hipotalamus: Tamam hacı her neyse ben salıyom testesteronu.

Mantık lobu: La dur bi karar vermedim daha.

Hipotalamus: Valla ben karışmam hacı benim işim bu güzel kız gördüm mü salarım affetmem

Mantık lobu: Şimdi gidip yanına konuşsam mı? Sonra ne güzel çıkarız sonra evleniriz çocuklar, ssk fln mutlu mesut yaşarız sonra falan filan yada kız hiç yüz vermez facebookta duvarına yazar sonra 1363 people like it sonra haberlere fln çıkar rezil olurum sonra intihar ederim sonra...

Görme lobu: Lan acele edin kız durağına geldi ayağa kalkıyor. Allahıma bidaha baktı.

Mantık lobu: Bende ona şimdi gidiyorsun ama çok şey kaçırıyorsun bakışı atimde anlasın gece uyuyamasın yada s*ktiret başını öne çevir okula az kaldı vizen var onu düşün

Hipotalamus: Olum hakkaten bizden bi bok olmaz. Testesteronu boşa harcattınız, en sonunda zuladaki östrojeni saldıracaksınız bana o olacak

Koku lobu: ayakkabı mı o kokan?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder